;

Кожного дня нові вебінари для особистого розвитку! Запрошуємо

Кожного дня нові вебінари для особистого розвитку! Запрошуємо

   #ЛучшеДома: дайджест интересных онлайн-событий

04.06.2020 о 12.00 Онлайн-дискусія «Медіа і влада. Проблеми перекладу?»

«Фундація Суспільність» за сприяння «Інтерньюз-Україна», «Детектора медіа» та Незалежної медійної ради 4 червня, о 12:00, проведе експертну онлайн-дискусію «Медіа і влада. Проблеми перекладу?».

Метою заходу є експертний аналіз комунікацій між владою і медіа під час глобальної кризи, зовнішньої агресії та економічних викликів.

Теми дискусії:

  • Як розвивається діалог/криза між медіа та політиками?

  • Якою є комунікаційна стратегія влади?

  • Як маніпулятори і маніпуляції впливають на рівень довіри в суспільстві?

  • Що можуть принести зміни в українському медійному ландшафті та пов'язані з цим ризики й шанси?

  • Як посилити солідарність журналістів?

Дата проведення: 4 червня, 12:00 - 13:20

Дедлайн подачі заявки: 3 червня, 20:00

Примітка: реєстрація за посиланням

https://detector.media/withoutsection/article/177567/2020-05-29-4-chervnya-ekspertna-onlain-diskusiya-media-i-vlada-problemi-perekladu/


04.06.2020 о 18.00 вебінар від Kyiv-Mohyla Business School Стратегічні цілі. Навіщо?

Багато ідей без стратегічних цілей не втілюються або не дають бажаних результатів. Про те що можуть, а чого не можуть стратегічні цілі - будемо розбиратись на події з Оксаною Щегельською.

За півтори години встигнемо поговорити про:

- Коли і навіщо потрібні cтратегічні цілі?

- Як можна втратити довгостроковий фокус, маючи ідею, але не формулюючи стратегічні цілі?

- Коли короткі плани замінюють цілі та починають “з'їдати” ідею?

- Стратегічні цілі - про що вони? Ebitda, частка ринку чи щось інше?

- Чому стратегічні цілі - не тільки про про майбутнє?

- Як формувати стратегічні цілі? Важливість балансу цілей: сьогодні, завтра та післязавтра

- Чи можна діяти із стратегічними цілями, але без ідеї?

Реєстрація за посиланням: https://bit.ly/3fsrD0N


10.06.2020 о 18.00 вебінар від Kyiv-Mohyla Business School Прийняття рішень в складних умовах

Як приймати рішення в умовах невизначеності та хаосу?

Який спосіб прийняття рішень для яких задач і ситуацій найкращий? Вирішувати одноосібно чи шукати компроміс? Чекати рішення, яке задовольнить всіх, чи погоджуватися на те, що підтримує більшість?

Які ще способи прийняття рішень існують? А головне - які підходи до прийняття рішень найкраще працюють в умовах невизначеності.

Під час події будемо працювати з такими питаннями:

- Способи прийняття рішень у змінному середовищі

- Колективний інтелект як відповідь на умови постійних змін

- Переваги та недоліки різних способів прийняття рішень. В яких ситуаціях який спосіб буде доречним і ефективним?

- Як можна позбутися недоліків класичних способів прийняття рішень?

- Як критерії допоможуть визначити найкраще рішення у різних умовах: швидкість, складність, універсальність, ймовірність помилки рішення чи щось ще?

Реєстрація на вебінар за посиланням: https://bit.ly/3eyvPdU


Академія «Делойт». Серія безкоштовних вебінарів для бізнесу

5 O’clock Tea with Deloitte


4 червня, 17:00-18.00
Повернення до ”new normal”: які уроки слід засвоїти

На вебінарі торкнемося таких питань:

  • 5 ключових невизначеностей, які матимуть вплив після COVID-19.
  • Прискорення і зміни: що далі?
  • Вимоги нової реальності до СEO.
  • Працівники у фокусі.
  • Клієнти: в основі комунікацій – емпатія і доступність.

Спікери:
Оксана Монастирська, викладачка Академії «Делойт» в Україні, керуючий директор Changers;
Олеся Жулинська, директор зі зв’язків з громадськістю «Кока-Кола Україна».
Модератор:
Іван Компан, директор Академії «Делойт» в Україні.

Деталі та умови участі:

Усі вебінари будуть доступні на сторінці Deloitte (UA) у Facebook. Посилання на кожен вебінар буде опубліковано у Facebook в день трансляції. Доступ вільний та без реєстрації.

Тисність «Цікавить» на сторінці заходу, заварюйте чай, готуйте запитання та зустрічаємось на наших вебінарах 4 червня о 17.00!
Будь ласка, надішліть це запрошення вашим колегам, якщо їм можуть бути корисними теми вебінарів.


Відео-курс "Полювання на зраду"

Вільний доступ до відео

Детальніше>>


Онлайн-марафон "Мобільна фотографія"

Дата проведення: 28 - 31 травня

Детальніше>>


Онлайн-зустріч "Візуалізація даних як інструмент журналіста у надзвичайних ситуаціях"

Дата проведення: 30 травня, 12:00

Детальніше>>


IV Гендерна медіа-школа для журналісток/журналістів регіональних медіа

Дата проведення: перша половина червня

Дедлайн: 1 червня

Детальніше>>


Вебінар "Твій перший раз. Виступ без страху і тремтячих рук"

Дата проведення: 2 червня, 19:00

Детальніше>>


Вебінар "SMM для медійних проєктів"

Дата проведення: 2, 3, 4 червня, 13:00 - 15:00

Детальніше>>


Вебінар "Управління конфліктами"

Дата проведення: 3 червня, 11:00

Детальніше>>


Media Boost: Маркетинг

Дата проведення: 3 червня, 18:00 - 19:00

Детальніше>>


Управління компанією під час кризи. Стратегія VS хаос

Запрошуємо на одноденний онлайн-семінар, який відбудеться 13 червня!

Після нього учасники:
• знатимуть причини та специфіку «коронакризи», її динаміку і вплив на економічну ситуацію у світі та Україні;
• умітимуть проводити аналіз та оцінку перспектив і трендів виходу глобальної та української економіки з кризи;
• навчаться системному підходу до розробки та впровадження антикризової стратегії в бізнесі;
• орієнтуватимуться у сценарному плануванні в ринковій динаміці та розробці гнучких стратегій;
• знатимуть Management Toolbox – комплекс практичних інструментів для вирішення управлінських завдань у складний час.

Викладачі:
Іван Компан, директор Академії «Делойт».
Олексій Тимофєєв, викладач Академії «Делойт» в Україні, співзасновник інвестиційної компанії Trident Acquisitions.

Вартість і умови:
Дата: 13 червня 2020 року.
Час: з 10.00 до 17.30.
Формат: онлайн-трансляція з можливістю ставити запитання в режимі реального часу.
Мова викладання: українська/російська.
Вартість семінару: 4000 грн з ПДВ.

Детальна програма і реєстрація


28 травня, 17:00-18.00
Глобальні мегатренди, які визначають майбутнє для бізнесу і життя

На вебінарі торкнемося таких питань:

  • Сталий розвиток: глобальні тренди, які впливають на життя та бізнес-середовище і стануть визначальними до 2030 року.
  • Resilience: як залишатися стійкими у вирі криз і потрясінь.
  • Порядок денний ООН у сфері сталого розвитку до 2030 року: навіщо бізнесу національні та глобальні завдання? 
  • 60 сталих напрямків у 4-х найперспективніших галузях до 2030 року.

Спікери:
Клавдія Шевелюк, національна консультантка ПРООН в Україні зі сталого розвитку, засновниця Change Agency Responsible Future.
Модератор:
Іван Компан, директор Академії «Делойт» в Україні.

Деталі та умови участі:
Усі вебінари будуть доступні на сторінці Deloitte (UA) у Facebook. Посилання на кожен вебінар буде опубліковано у Facebook в день трансляції. Доступ вільний та без реєстрації.

Тисність «Цікавить» на сторінці заходу, заварюйте чай, готуйте запитання та зустрічаємось на наших вебінарах 28 травня о 17.00!


21 травня, 17:00-18.00
Штучний інтелект: модна іграшка чи нова промислова революція?

На вебінарі торкнемося таких питань:

  • Чи виживуть бізнеси, які проігнорують впровадження штучного інтелекту?
  • Як отримати реальну користь від ШІ для свого бізнесу?
  • Що робити, якщо ви хочете впровадити ШІ, але не знаєте з чого почати?Що визначатиме долю банківського сектору після карантину.

Деталі та умови участі:

Усі вебінари будуть доступні на сторінці Deloitte (UA) у Facebook. Посилання на кожен вебінар буде опубліковано у Facebook в день трансляції. Доступ вільний та без реєстрації.

Тисність «Цікавить» на сторінці заходу, заварюйте чай, готуйте запитання та зустрічаємось на наших вебінарах 21 травня о 17.00!


Качка дезінформачка ━ це не “ще один курс з медіаграмотності”.

Качка дезінформачка ━ це онлайн-курс з “експлуатації” соціальних мереж і ЗМІ. Проєкт має на меті навчити розпізнавати дезінформацію у медіа і соц. мережах.

Час і теми вебінарів: Посилання на вебінари Качка дезінформачка: https://zoom.us/j/5541447762

20 травня, 19:00 ━ Диявол криється в деталях. Де шукати інформацію? Як її перевіряти? На що звертати увагу? Розбір кейсів.

27 травня, 19:00 ━ Як працювати із фото та відеофейками. Покрокова інструкція. Розбір кейсів.

Примітка: Після кожного вебінару качка дезінформачка надсилатиме посилання на тестування (Качка дезінформачка не хоче для Вас зайвого стресу, тому підготувала легкі запитання). Посилання на тестування знайдете:

  • під час самого вебінару у програмі Zoom

Спікерка курсу:

Alyona Romanyuk ━ журналістка, медіа-експертка, викладачка в Інституті журналістики Київський національний університет імені Тараса Шевченка, редакторка інформаційної кампанії По той бік новин (ІРРП - Інститут розвитку регіональної преси), авторка ініціативи “По той бік пандемії”.

https://www.facebook.com/events/1625050150984940


Інфотейнмент для блогера під час карантину

Для блогерів, про блогерів, від блогерів. Як розкрутити пост, записати відосік і не пошитися у дурні, розповсюджуючи фейк. Академія української преси покаже, розкаже, надихне і перевірить чи справитесь ви з цим завданням. Щоб не загубитися у сучасному просторі самоізоляції та навчитися готувати якісні журналістські матеріали.

За два дні ми навчимо:

  • Природа фейків. Вірусні пости (в основному відео). Спростування фейків, які розходяться по інтернету і репостяться блогерами-мільйонниками.

  • Де брати достовірну інформацію? Верифікація джерел, фактчекінг наявної інформації.

  • Сила заголовків/тем. Робота з неймінгом. Як називати матеріали, щоб викликати довіру, але й завойовувати аудиторію?

  • Пошук тем і героїв для матеріалів/постів в умовах карантину. Як перевести роботу онлайн? Про що писати, знімати?

Дата проведення: 20 - 21 травня

Дедлайн реєстрації: 19 травня, 10:00

Примітка: щоб зареєструватися потрібно заповнити анкету

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfo2503cmV_93ISfRTdZDKHVxWTolPU3HNq1ibxxsmWjtDFKQ/viewform

Участь є безкоштовною.

https://www.facebook.com/events/852780711899911/?event_time_id=852780718566577


 

02.06.2020
Copyright 2020 ©