Ви взагалі знаєте, чому хочете стати маркетологом? Якщо знаєте, то сміливо пропускайте цю частину. Якщо ні, то приготуйтеся закохатися, тому що це дуже цікава робота.

  1. Хороші гроші. Менеджер з маркетингу займає 45 місце в списку 100 кращих професій в США і в світі 14 місце в списку найбільш високооплачуваних посад.
  2. Легке і швидке кар’єрне зростання. Робота маркетолога напряму пов’язана з доходами компанії. Чим кращих успіхів ви досягаєте у бізнесі, тим більше Ви можете заробляти і отримати частку в доходах своєї компанії.
  3. Гнучкий графік. Ви можете бути фрілансером або працювати повний день. Так чи інакше, маркетинг дозволяє вам працювати з будь-якої точки світу: потрібно тільки підключення до Інтернету.
  4. Вас не замінить робот. Згідно з прогнозами, до 2024 року маркетологів буде на 9% більше. Тому, поки на багатьох інших місцях людей замінюють роботи, менеджери з маркетингу будуть потрібні ще довго. Шанс на автоматизацію становить лише 1,4%, тобто ви в безпеці.
  5. Широкий набір навичок. Менеджери з маркетингу володіють широким, різнобічним набором навичок, корисних в будь-якій роботі, наприклад, при створенні стартапів або в малому бізнесі. Звичайно, робота менеджера з маркетингу може бути нервовою і трудомісткою, тому що ви особисто відповідаєте за відповідність ключовим показникам ефективності. Але нехай вас це не лякає: маркетинг виправдовує себе.

Вивчаючи маркетинг Ви маєте можливість отримати такі навички успішного маркетолога:

  • маркетингова аналітика: дослідження поведінки споживачів, показників рентабельності та ефективності усіх маркетингових заходів стає все більш актуальним.
  • робота в цифровому середовищі і технічні навики: освоїти основи роботи з соціальними мережами, що є потужним рекламним каналом, роботи у створенні відео, адже маркетологам, компетентним в різних галузях легше спілкуватись з іншими членами команди та ставити чіткі задачі.
  • комунікативні навички;
  • здатність генерувати і застосувати нові ідеї для розв’язання конкретних маркетингових задач.
  • уміння розробляти дизайн реклами та організовувати виставкову діяльність, визначати марочні стратегії підприємства та інші.

А також,

  • можливість здобути подвійний ступінь магістра маркетингу у Криворізькому економічному інституті ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана» та польській Академії Полонійній у Ченстохово.
  • пройти навчальне та виробниче стажування за кордоном у рамках програми подвійного диплома та Erasmus+.

Освітній ступінь «бакалавр»:

Цикл загальної підготовки Цикл професійної підготовки
Філософія Макроекономіка
Основи економічної науки Господарське право
Вища математика Статистика
Психологія бізнесу Менеджмент
Університетська освіта Маркетинг
Іноземна мова Мікроекономіка
Фахова іноземна мова Бухгалтерський облік
Історія української державності Економічний аналіз
Бізнес-iнформатика Політогія
Ділова українська мова Фінанси
Фізичне виховання Міжнародна економіка
Соціологія Цифрова економіка
  Маркетинг послуг
  Маркетинг промислового підприємства
  Маркетингові дослідження
  Маркетингова товарна політика
Цикл професійної підготовки
Пакет 1
Цикл професійної підготовки
Пакет 2
Товарознавство Маркетинг туризму
Логістика Логістика
Маркетингове ціноутворення Маркетингове ціноутворення
Європейська інтеграція Європейська інтеграція
Маркетингові комунікації Маркетингові комунікації
Інфраструктура товарного ринку Цифровий маркетинг
Startup проекту Startup проекту
Поведінка споживачів Поведінка споживачів
Управління продажами Соціальний маркетинг
Маркетинговий аудит Маркетинговий аудит
Маркетинг закупівель Дизайн реклами і виставкова діяльність

Освітній ступінь «магістр»: Обов’язкові:

  • глобальна економіка
  • соціальна відповідальність
  • методологія наукових досліджень
  • управлінські інформаційні системи
  • іноземна мова професійного спрямування
  • бізнес-право

Дисципліни магістерської програми «Маркетинговий менеджмент»:

  • маркетинговий менеджмент
  • стратегічний маркетинг
  • бренд-менеджмент
  • рекламний менеджмент
  • маркетинг відносин
  • внутрішній маркетинг

Дисципліни магістерської програми «Логістичний менеджмент»:

  • логістичний менеджмент
  • стратегічний маркетинг
  • управління вантажними перевезеннями
  • маркетинговий менеджмент
  • маркетинг відносин
  • управління складуванням

Перелік конкурсних предметів ЗНО
Мінімальна кількість балів у сертифікаті ЗНО – 100 балів 

Спеціальність Конкурсні предмети для тих, хто ПРЕТЕНДУЄ на навчання за кошти державного бюджету Конкурсні предмети для тих, хто НЕ ПРЕТЕНДУЄ на навчання за кошти державного бюджету
Маркетинг Українська мова та література Українська мова та література
Математика Історія України
Іноземна мова або географія Математика або географія

 

Скільки коштує навчання?

  • диплом бакалавра, спеціаліста та/або магістра за спорідненою спеціальністю («Маркетинг») або за будь-якою іншою спеціальністю;
  • зареєструватися для складання єдиного фахового вступного іспиту з іноземної мови у формі ЗНО в період з 13 травня до 03 червня 2019 року;
  • подати документи до приймальної комісії;
  • скласти додаткове фахове вступне випробування (для вступників, які вступають на основі ступеня вищої освіти, здобутого за іншою спеціальністю) у період з 13 травня по 31 травня 2019 року;
    скласти єдиний фаховий вступний іспит з іноземної мови у формі ЗНО (англійська, німецька, французька або іспанська) 2 липня 2019 року;
    скласти фахове вступне випробування у період з 05 липня по 26 липня 2019 року.

Лавренёв Никита Константинович, специалист Отдела администрирования продаж Администрации по маркетингу и сбыту ПАО «АрселорМиттал Кривой Рог»

Никита-Лавренёв_sm

Знания, полученные в институте, не раз выручали меня в моей рабочей деятельности и в жизни в целом. Ведь если ты владеешь маркетингом - ты владеешь миром!

Костинець Валерія Володимирівна, директор ТОВ «Туристична компанія  “Менестіс”

Костинец-В.Л_sm

4 причини, чому маркетинг – це Ваше майбутнє:

- маркетолог знає, як вигідно продати свої послуги як фахівця на ринку праці;

- маркетолог вміє правильно позиціонувати себе в очах майбутнього роботодавця і отримати переваги перед конкурентами;

- маркетолог – це спеціаліст широкого профілю, який є затребуваним в будь-якій сфері діяльності;

- маркетолог вміє прогнозувати успіхи та ризики в підприємництві, що стане Вам у нагоді як майбутнім керівникам або власникам бізнесу.

Кулішов Дмитро Григорьевич, редактор ПрАТ "Телеканал "Інтер"

Кулишов-Д_sm

Чтобы сделать что-то действительно крутое, не нужно знать все, нужно знать маркетинг. Он, как хлеб, всему голова.

Copyright 2019 ©